„Gazeta Wyborcza” w odlocie! Pouczają inne media, jak nie robić propagandy!


Dziennikarze „Gazety Wyborczej” mają naprawdę wielkie poczucie humoru. Oto przykład publicystki z „Czerskiej” Agnieszki Kublik, która uważa, że Radiowa Trójka umarła, bowiem dziennikarstwo w stacji jest nierzetelne...


W ocenie Kublik, program traci, to co było w nim najcenniejsze „trójkowość”.




Traci styl, klasę, a teraz i rzetelność. Gdy wczoraj rano serwis informacyjny Trójki podał, że ulicami Hajnówki przeszedł marsz ku czci „żołnierzy wyklętych”, poczułam, że to jest ten moment, kiedy „moja Trójka” ostatecznie mnie zawiodła – pisze dziennikarka.

Czyli jak w jej ocenie rozgłośnia powinna przedstawić informację o Hajnówce?

Ano tak:

Rzetelna informacja powinna brzmieć: w niedzielę przez Hajnówkę przeszli nacjonaliści z ONR, skandując: „Idzie, idzie nacjonalizm!

Śmiejemy się do teraz, a przeczytaliśmy ten teks jakiś czas temu.

No proszę. Gazeta Wyborcza poucza inne media, jak nie robić propagandy!

Źródło: Gazeta Wyborcza
fot: YouTube


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz